Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Η εικόνα ίσως περιέχει: την λιλικα αρνακη, γυαλιά και κοντινό πλάνοΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΜΟΥ (λιλίκα αρνάκη)


Δεν φοβάμαι και δεν κρύβομαι .
Λέω τις σκέψεις μου ατόφιες απ την καρδιά μου .
Τολμώ να σε κοιτάζω στα μάτια για να δεις την αλήθεια των όσων λέω .
Διεκδικώ τα θέλω μου, τα όνειρα μου, τις επιθυμίες μου.
Δεν με πτοούν τα πρέπει .
Δεν κρύβω τα συναισθήματα γιατί δεν έχω κάτι να φοβηθώ απο τον αληθινό μου εαυτό.
Οι πράξεις μου δεν απέχουν από την θεωρεία.
Αγαπώ τον συνάνθρωπο .
Οι μικρότητες με κρατούν αδιάφορη .
Περιφρονώ τις κακίες.
Η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα, στην ουσία των καταστάσεων.
Είμαι ""ευθυτενής ""βλέπω μόνο μπροστά και υποστηρίζω με πάθος τις απόψεις μου.
Τις συνθήκες εγω τις δημιουργώ .
Με οδηγεί η καρδιά μου που πρέπει να πάω.
Νοιώθω την κάθε ψυχή .
Επικοινωνώ ψυχή με ψυχή
Δεν περιπλανιεμαι άσκοπα.
Το όνειρό μου έχει γραμμή πλεύσης.
Οι ύφαλοι και οι σκόπελοι είναι σταθμοί ανατροφοδότησης, γιατί βλέπω τον ορίζοντα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου.
ΕΊΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΌΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝΤΕΧΩ
Μισώ θεωρίες, αρχές κι έτοιμες συνταγές.
Ακολουθώ το δικό μου, δύσκολο, μονοπάτι.
Είμαι πιστή στον εαυτό μου, άρα κάποτε θα γνωρίσω τον εαυτό μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου