Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΠΑΤΡΙΔΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Έχω αναρχική σκέψη δεν θυσιάσω το παρόν μου ούτε περιμένω το μέλλον μου. Θέλω να ζήσω το παρόν  για να χτίζω τον μέλλον μου …
Η Ελληνική κοινωνία νοσεί μεγαλώνει τα παιδιά της με την νοοτροπία να έχουν αυτάρκεια , μας ανά τρέφει σε κλειστό κύκλο συναισθημάτων και δημιουργεί ανθρώπους που είναι ανίκανοι να συνεργαστούν.
Δεν μπορούμε να ζούμε μισσούμενοι για να αισθανόμαστε ο καθένας μας νικητής.
Η συλλογική σκέψη είναι εκείνη  που  σε οδηγεί σταθερά μπροστά .
Αξία στα συναισθήματα και όχι στις απόψεις .

Απόψεις, απόψεις χορτάσαμε απο απόψεις, το αποτέλεσμα; οι νέοι μας να ξενιτεύονται γιατί η πατρίδα,  τους συμπεριφέρεται ως μητριά .
Μην καρτεράτε και μην προσδοκάτε η πατρίδα να λειτουργεί ως οικογένεια -προστάτης.
Άρπαξε την ευκαιρία, ξεκόλλα απο την νοοτροπία ΜΑΝΑ-ΠΑΤΡΙΔΑ σε κρατάει αλυσοδεμένο στην προσδοκία-εξάρτηση.
Η δημοσιοϋπαλληλική εξάρτηση σε κάνει νωθρό , άβουλο , ανέραστο της ζωής.

Πίστεψε στον εαυτό σου.
Όχι στα πολιτικά τερτίπια στην ωραιοποίηση της προσδοκίας είναι ψευδαισθήσεις που μας πλασάρουν για να μας κρατάνε αιχμάλωτους και ανίκανους να διεκδικούμε στις επιθυμίες μας.
Παιδεία χρειαζόμαστε που να στηρίζεται στην ουσία της γνώσης και όχι σε ανθρώπους εγκυκλοπαιδιστές .
Εχθρός μας δεν είναι ο συνάνθρωπος μας,  είναι ο άνθρωπός μας.
Το κράτος δεν ταυτίζεται με την οικογένεια ,επιτέλους ας το καταλάβουμε για να πάει η κοινωνία μας μπροστά.
Εμπιστοσύνη στην λογική .
Όχι στην εξάρτηση .


Η εξάρτηση γεννάει εξουσία .
Μισώ την  εξάρτηση γιατί ευνουχίζει  το πνεύμα μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου