Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

ΕΜΠΟΔΙΟ-ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ

Η ζωή είναι μια εμπειρία.

Εκφράζω  τον πόνο, την ομορφιά, την μηδαμινότητα και το μεγαλείο του ανθρώπου με αισθήματα, χρησιμοποιώντας τον λόγο, την μορφή και την μουσική.
Μ' αυτόν τον τρόπο προσπαθώ να γνωρίσω τον εαυτό μου.

Βγάζω στην επιφάνεια  τα κρυμμένα   μυστικά,από τα άδυτα της ψυχής μου. 

Μισώ τις θεωρίες, αρχές κι έτοιμες συνταγές.

Ακολουθώ το δικό μου, δύσκολο, μονοπάτι.

Είμαι πιστή στον εαυτό μου,  γιατί πιστεύω πως κάποτε θα τον γνωρίσω .
Την κατάδυση την  κάνω χωρίς αναπνευστήρα και με μια ανάσα.
Δεν αξίζει τίποτα  στη ζωή,παρά μονάχα η πορεία που δια βαίνουμε.
Ότι δεν με προσφέρει το νέκταρ της ζωής, το αλλάζω
Αναζητώ τις ευκαιρίες που περιμένουν να δώσουν λάμψη,χρώμα άρωμα  και δημιουργικότητα.
Η αποτυχία είναι ζωτικό μέρος της διαδικασίας
που οδηγεί στην επιτυχία.......
Χρησιμοποιώ όλα τα εμπόδια 
ως εφαλτήρια για να κτίσω την ζωή που θέλω 
Λ.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου