Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ .


Αλήθεια, πόσο αλλιώτικος θα ήταν ο κόσμος, αν ο καθένας μας ήταν υπόδειγμα προς μίμηση!
Ας κάνουμε τον εαυτό μας ,καλό παράδειγμα για μίμηση.
Δεν θέλω να γίνω καλύτερη από κανένα. Θέλω να γίνομαι, κάθε μέρα, καλύτερη από τον χθεσινό εαυτό μου.
Υιοθετώ τη φιλοσοφία να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερη από το χθεσινό εαυτό μου
 Θα είναι σκοπός της ζωής μου. Θα προσπαθώ με προσοχή, με ακρίβεια, με φρόνηση, αλλά και με τόλμη, να βελτιώνομαι όλο και πιο πολύ. 
 Θα σταματήσω να διαμορφώνω τη ζωή του, με γνώμονα την ανάγκη μου να είμαι καλύτερη από κάποιον άλλο.
 Θα εξετάσω καλύτερα το σκοπό στη ζωή μου .
 Δεν θα επιτρέψω στην καθημερινότητα να μου αποσπάσει από ότι είναι ουσιαστικό στη ζωή μου.
 Να είμαι ελεύθερη από κοινωνικούς περιορισμούς.
Να αντιστέκομαι στην καταπίεση και στον καταναγκασμό.
Να είμαι ανεξάρτητη και να δρω ανάλογα με τις επιθυμίες μου.
Να περιφρονώ τους τύπους.
Να αποφεύγω τον πόνο .
 Να ξεπλένω παλιές ταπεινώσεις αναλαμβάνοντας εκ νέου δράση.
 Να διατηρώ τον αυτοσεβασμό μου.
Να καταστέλλω το φόβο.
 Να ξεπερνώ την αδυναμία. .
 Να είμαι αποδεκτή.
 Να πλησιάζω και να επικοινωνώ ευχάριστα με τους άλλους.
 Να συνομιλώ φιλικά.
Να επιτυγχάνω στόχους και φιλοδοξίες.
 Να αυξάνω τον αυτοσεβασμό .
Να σχηματίζω αμοιβαίως ευχάριστες, μόνιμες, συνεργατικές και 
ανταποδοτικές σχέσεις .με τον Άλλον. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου