Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΙΛΙΚΑ

Είμαι καλά και με λένε λιλίκα.
Πάει  καιρός τώρα,
που  το εγώ,
λιθοβολώ.

Συνειδητοποίησα ,
ότι κάθε ερέθισμα
είναι ευκαιρία για την εξέλιξη μου.
Φέρνει  στοιχεία στην επιφάνεια,
που πρέπει να ξεπεράσω.
Φόβο ,ενοχή,αμφιβολία,προσκόλληση.
Κινητοποιεί μέσα μου διαδικασίες
γνώση,ικανότητες και αρετές.
Θυμάμαι ότι αξίζω
και δεν κινδυνεύω με την συμπεριφορά  του άλλου.
Η συμπεριφορά του άλλου δεν είναι τιμωρία.
Αλλά το μάθημα που πρέπει να πάρω.
για την εξέλιξη μου.
Το σύστημα πεποιθήσεων μας ,
έλκει τις καταστάσεις που βιώνουμε
και δημιουργούν την πραγματικότητά μας.
Η συμπεριφορά του άλλου
γίνεται η αφορμή ή να ξεχάσω
ή μια θαυμάσια ευκαιρία για  να θυμηθώ
αυτό που πρέπει να ξεχάσω.
Η μόνη σκέψη  που έχω στο νου
κάθε φορά που κάποιος είναι επιθετικός επικριτικός είναι.
ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου