Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ (λιλίκα αρνάκη)



Καλημέρα γλυκιά μου !!

Αχ μου έλειψες ,γλυκανάλατα και άνοστα.
Ηθική παρενόχληση.
Άδειοι άνθρωποι που κάνουν πολλή φασαρία.
Δανεισμένα σώματα σε παγωμένες ψυχές , νοσούν από διαφορετική μορφή αναπηρίας ( συναισθηματική αναπηρία)
Τα μάτια τους και η σωματική ακαμψία,τους ξεγυμνώνουν, τους ξεμπροστιάζουν , φανερώνοντας το μίσος τον φθόνο την υποκρισία την ελλειματικότητα και τα κόμπλεξ τους.
Έλεος δεν πάει άλλο ως εδώ και μη παρέκει.
Περαστικοί στη ζωή μου αφήσατε τις ακαθαρσίες σας στην ψυχή μου μπανιαριστηκατε στο "'μπάνιο "' της ψυχής μου.
Δυστυχώς -ευτυχώς η βρώμα σας με προκάλεσε αλλεργία και τώρα απο μακρυά μόλις σας συναντήσω το σώμα δίνει σήμα .
Στοπ μην τον επιτρέπεις να μπει στο κατώφλι της ψυχής σου.
Δώκαμε δώκαμε φωνάζει η ψυχή μου.
Ούτε χρόνος, ούτε χώρος, ούτε συναίσθημα είμαι πλήρης,
Δεν υπάρχει θέση για τα παράσιτα.
Βλάκας δεν είμαι , τους πίστεψα γιατί πιστεύω και θα συνεχίσω να πιστεύω στον άνθρωπο.
Δεν θα με αλλάξουν οι ευκαιριακοί-περαστικοί που είδαν φως και μπήκαν για να ζεσταθούν και στο τέλος με λεηλάτησαν, αλλά την συνταγή της ευτυχίας δεν μπόρεσαν να την αποκρυπτογραφήσουν .
Άρπαξαν ότι γυάλιζε.
Έλα μου που ότι λάμπει δεν είναι χρυσός?
Θα παραμείνω ρομαντική και αυθεντική.
Κρατάω την αναπνοή μου.
Τελευταία χρησιμοποιώ την ώσμωση.
Φιλτράρω τα μεγάλα λόγια που δεν θα γίνουν ποτέ πράξεις.
Πρώτη προτεραιότητα είμαι εγώ .
Απόλυτα συναισθήματα και απόλυτες απαντήσεις .
Αυτά αξίζω και αυτά θα δέχομαι.
Καγκελόπορτα στους εγωιστές, δειλούς και λειψούς να με βλέπουν αλλά να μην μπορούν να εισέλθουν στην ψυχούλα μου.
Θα ανοίγω την πόρτα της ψυχής για εκείνους τους ελάχιστους που δεν μ άφησαν ποτέ............ είναι δίπλα μου προσπαθώντας να μου φτιάξουν την μέρα μου με λαμπερά χαμόγελα .
Θα αγαπώ, θα πιστεύω, θα θαυμάσω και θα υποκλίνομαι σε ψυχές με ευαισθησίες και παρρησία στο λόγο τους , γιατί το αξίζουν .
Δεν με ενοχλεί ο μικρός κύκλος τα αγριόχορτα θέλω να τα ξεριζώσω απο τον κήπο μου .
Αχάριστοι άνθρωποι.
Η συναισθηματική νοημοσύνη και η εν συναίσθηση η λύτρωσή σας ,η απελευθέρωση σας απο τα δεσμά της ιδιότητας του χειριστικού ανθρώπου.
Είσαστε εγκαταλειμμένοι, ανίδεοι και θυμωμένοι μέσα στα ερείπια της φιλοδοξίας σας.
Αυτογνωσία το κλειδί της ψυχής μας.
Αν και περίεργη η εποχή που ζούμε για κανέναν λόγο δεν θα πρέπει να βάλουμε φίμωτρο στην συναισθηματική νοημοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου