Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ ΣΑΓΑΠΑΩ

ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ ΣΑΓΑΠΑΩ (λιλίκα αρνάκη)
Αχ ! εαυτέ μου. εκφράζεις αυτό που νιώθεις,είσαι ελεύθερος είσαι αληθινός δεν υποκρίνεσαι και γι αυτό σε λατρεύω.
Βρήκες το αντίδοτο στο συναισθηματικό δηλητήριο,που καίει τον εγκέφαλο και γίνεσαι θύμα.
Υπέροχε εαυτέ μου.!!
Να θυμάσαι δεν έχεις να φοβηθείς για κάτι όταν είσαι αληθινός
Αυτό παραδοχή χρειάζεσαι και επίγνωση ότι είσαι ανελεύθερος, για να γίνεις ελεύθερος.
Να μην νοιάζεσαι για το παρελθόν ούτε να ανησυχείς για το μέλλον .στη στιγμή να δίνεις το βάρος γιατί αυτή ορίζει το μέλλον και γράφει το παρελθόν.
Περισσότερη ευαισθησία στον εαυτό σου,σταμάτα να κυνηγάς μια θέση στη ζωή των άλλων, που μέλημα τους είναι τα θρυμματίζουν τα όνειρα σου.
Ήρθε ο καιρός να απορρίψει ο καθένας μας την ψευδαίσθηση των περιστάσεων και να κοιτάξει την ουσία των πραγμάτων.
Φώναξε εν ανάγκη ούρλιαξε, ως εδώ και μη παρέκει ,δεν θα μου επιτρέψω να υπηρετώ τα θέλω των άλλων
Εαυτέ μου σ αγαπάω , σου οφείλω μια μεγάλη συγνώμη .
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου !!

1 σχόλιο:

  1. συγνωμη εαυτε μου για ολα...ευαισθητη υπηρξα οχι αδυναμη μα ηθελα χρονο να το συνειδητοποιησω..μεινε διπλα μου και απο εδω και μπρος θα διαβουμε την ανηφορα με το κεφαλι ψηλα και τα ματια στον ουρανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή