Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Η ΣΚΕΨΗ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΑΛΟΓΟ



    1. Τα αντικείμενα χάνουν την γοητεία τους την αξία τους .
      Όλα αλλάζουν,οι αξίες διαφορετικές για κάθε εποχή.
      Όχι στο μαύλισμα των αντικειμένων.
      Όλα είναι θέμα του μυαλού και της φαντασίας.
      Ξεκινώ από τον εαυτό μου και δεν επαναλαμβάνομαι .
      Χαϊδεύω, διορθώνω,συναρμολογώ ,τροποποιώ, σπάω και απομακρύνω
      Πιστεύω στη δημιουργική φαντασία .
      Ονειρεύομαι .
      Βάζω στόχους .
      Διεκδικώ και παλεύω για την υλοποίηση τους.
      Παλεύω για αυτό που αγαπώ.
      Η υποκειμενικότητα μου θρέφεται με τα διαφορετικά γεγονότα..
      Αναζητώ στους άλλους την πλουσιότερη πλευρά του εαυτού μου
      Ποθώ να είμαι ο εαυτός μου στην κάθε στιγμή.
      Μέλημα μου η ελεύθερη σκέψη ,αχαλίνωτη ως άγριο άλογο.
      ΒΑΣΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου