Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΤΥΧΙΑ

Η ευτυχία είναι προσωπική υπόθεση.
Δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο.
Δεν συμβιβάζομαι με λιγότερα για να μην αδικήσω τον εαυτόν μου.
Αποδέχομαι όπου βρίσκομαι και όποια είμαι, εδώ και τώρα.
Δεν εύχομαι τα πράγματα να είναι διαφορετικά.
Τα αποδέχομαι
και αναλαμβάνω την ευθύνη για να μην αφαιρέσω την δυνατότητα που έχω για να κάνω αλλαγές.
Εγώ μόνο μπορώ γι αυτό τίποτα άλλο πέρα από τον εαυτό μου.
Δεν τα παρατάω ποτέ.
Η κάθε μας πράξη παράγει κι ένα αποτέλεσμα αλλά εμείς επιμένουμε  στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Γέμισε ο κόσμος από μορφωμένα ναυάγια.
Η επιμονή η αποφασιστικότητα και η αγάπη είναι παντοδύναμες.
Δίνουμε στον εαυτό μας την άδεια να κάνει λάθη .
Η αλλαγή  κι η ανάπτυξη συμβαίνουν , όταν  διακινδυνεύεις και τολμάς να πειραματιστείς με την ίδια σου  τη ζωή .
Αναπτύσσουμε την αίσθηση της ευγνωμοσύνης,  είναι το σημαντικότερο κλειδί της ευτυχίας.
Λ.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου