Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ (χαρακτικό μου )

Η ζωή μου ,είναι ένας πίνακας πλημμυρισμένος απο συναισθήματα    πάθους.
 Κυριαρχεί το κόκκινο και το κίτρινο.
 Η κάθε μου στιγμή  έχει ένταση ,χρώμα , άρωμα  .
Τις στιγμές μου δεν τις χαρίζω  αλλά  τις μοιράζομαι  με υπέροχες ψυχές.
Έκλεισα τα αυτιά μου  δεν ακούω τις σειρήνες ,
 απλά νιώθω .
Σκότωσα τον φόβο  Γολιάθ,
Με αγαπάω  και αγαπάω
Συνυπάρχω αρμονικά με τις αδυναμίες μου .
Δίνω αξία  στην ουσία  και όχι στην εικόνα.
Κατανοώ την ελλειματικότητα των άλλων ,αλλά αποχωρώ ,γιατί η απομίμηση  είναι φτηνό προϊόν το αυθεντικό αξίζει, έχει  και συλλεκτική αξία .
Η μαϊμού ανήκει στο  τσίρκο,.
Ο θεμέλιος λίθος της ζωής μου είναι η ευγνωμοσύνη.
Είμαι ευγνώμων   και σ αυτούς που  μου χάραξαν πληγές στην ψυχή μου γιατί ξεχείλισαν τα ταλέντα μου  και σε εκείνους που  ήταν δίπλα μου στα δύσκολα. 
Απολαμβάνω την μοναχικότητα.
Ο πίνακας της ζωής μου απο το μπαλκόνι της ψυχής μου.
Λ.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου